Thursday, November 6, 2008

Ya... akhirnya aku post gak.. BoTaK

Yaa.. pic kat sebelah tu aku lah, Botak atau nama asal aku yg memang asalnya lagi sedap, Muhammad Ridhwan ( RichOne nama BI aku )..

Aku mmg lama da berkecimpung dlm grup ni.. sejak first day aku msuk utp kut.. aku kenal didit dlu then ed and safwan....and jonson mmg aku lama da kenal la.. x plu la aku cita sejarah Bujang Hine ni sebab nty didit akan story.. yaa... ermm haa, kalau nak tau sapa yg bagi nama Bujang Hine ni.. aku lah orangnya.. biasa la.. aku bab reka2 ni mmg creative.. otak aku sentiasa berimaginasi kut.. hmm.. akan aku story kenapa aku bagi nama 'Bujang Hine'... ok..
1. sebab kita kalau kuar gi ipoh ke.. selalu je sewa kete...
2. hmm.. and b4 this, kitaorg pernah just nak pg tambun, 4 jam distance kut kitaorg lalui sebab nak elak road block...
3. kita org pernah ditahan polis sebab semua x ada lesen nak bawak kete... yg ada hanya L and lesen moto kut..
4. kita mana pernah ada pmpuan join aktiviti2 kita.. tp aku x kisah pun semua tu... sebab bagi aku Girl= (Problem + Leceh) x MONEY ..... and aku ni setia.. da ada gf.. nak wat apa agi pmpuan join2...
5. aku sebenarnya nak bagi grup ni nama 'Bachelor Charming' tp nak wat cane.. sebab x semua dlm grup ni charming kut.. aku ni mmg la charming kan.. tgk gambar a beb..


Hehe.. tu la sejarah nama Bujang Hine... bukan Bujang Senang.. or Bujang Lapok.. or Bujang Miskin... yaaa... hmm aku nak luah ckit perasaan ttg sem ni... aku rasa sem ni aku x dpt dean kut... aku mtk maaf ah.. aku x leh dpt dean.. hope korang dpt ah.. yer.... haa... nak nak gitau.. once korang da wat bond dgn Bujang Hine.. korang da x ada jalan kuar da... just satu je jalan kuar... KAWIN.. sebab bila da kawin ko da x bujang.. x kira kawin lari ke kawin tangkap basah ke( hope x ada ).. and ED la orang yang paling hampir kepada status KAWIN... tp kalau ED nak join agi pun boleh..... x paksa.. tp kalau yg x kawin tu.. semua aktiviti grup wajib join la beb...
sapa x join sekeh beb.. kena luku pale... orait.. esok fizik , icis test lak...

Ni tips test besok.. bawak HP masing2... and tunggu msg 5 minit last.
Insyaallah akan ada jawapan turun dari langit ( ICIS ) ... fizik korang pandai2 la bace yer...

OK.. aku nak bertapa dlu ni... orait... One for all, all for one...

K.. Adios, Hasta La window Vista

No comments: