Thursday, November 20, 2008

AiyA!! Lagho ma!!







Haiya!!!
Kite manyak lagho ma!!
hehehe
pegi ipoh time study week!!
peh..
terer r kite!!
tapi tadahAl!!
enjoy2 maaa!!
huhuhu
pegi ipoh makan kfc n tgk cite the coffin
peh!!
sape nak tawu!
gen takut tgk cite tu!!
hahaha
apo la gen!!
badan da besar da..
tapi pnakut lak!!
hehhehe
kan aku da kate gen
kalo nak ilangkan rase takut tu
ko kene betapa kat v1 lagi lame tanpa mandi taw x
biarkan je cendawan2 yg tumbuh kat sekitar badan ko tu
ko da bese kan..
hahahah
peh..
wahai bujang hine skalian (kecuali abang long..bla la weh!!)
korang da abis study ke lum?!
aku x abis2 lagi dowh
stiap kali aku nak study je
aku akan main dota dlu
men dota dalam 2-4 game r
pastu lepak2 jap tenangkan fikiran
pastu makan
pastu tgk movie sket
pastu men fon
pastu three
pastu sebelum study tu kene baring2 jap
ye r
nak ilangkan pening kat pale tu
kalu pening mane bole study
bile da lame2 baring tu
tertido lak

haa..
sedar2 da ari esok da
ari esoknya same gak cam ari ni

ha

aku baru sempat revise cover buku tu jer

tgk ni



Buku hemisphere pon aku study taw!! study cover dia je r!

Physics pown same!!

No comments: