Wednesday, November 5, 2008

bagaimana kita bertemu....

smue nye brmula dari sini.....the story consist of 2 parts....

1st-aku as adik bongsu....

2nd-budak2 maktab....



1st part.....



ketika EDuCAmP.....

firstly....aku juz lpak ngn dak2 sekolah aku jek....no wonder ayie ngn adnan trmasok dlm bujang hine nie,....out of the blue,aku nmpak xskulmate aku,JONSON....mmg dh lame kitorg xjumpe...sjak F1 g....ps2 kitorg dbahagikan by groups....n aku xpat grup ngn AYIE ngn ADNAN.....dlm group 2 nmpak sgt aku sorg j yg sengal....then,aku trnmpak mamat yg nmpak cm sengal....mule3 bual2...aku dh konpem die nie bleh ngam ngn aku....bual2 sampai la kat LR11....stiap irg kene introduce diri sndiri.....bru aku dpt tw bdk 2 name nye IKHWANUL!!...jangkaan aku meleset same skali....die bapak skema....then, ade la activity merepek2....at the last nite, stiap org kene wat citer psal kejayaan paling besar dlm idup....aku amongs yg paling lambat ckp....dari c2 la aku knl mamat bername SAFWAN....kitorg gelakkan org kaw2....even org 2 citer sedih smpai nanges pn kitorg gelak....ha5....aku sempat amik no safwan b4 blah....at the end of educamp....aku jumpe JONSON...smbang2 b4 smue g blah balik umah...kat cnie la aku jumpa mamat bername BOTAK....kitorg same2 mnat komik.....kitorg lpak2 dlm bas smpai la medan gopeng...tb2 jek BOtak ajak aku isap rokok....tp die segan nk isap dpan JOnSon....tp slamber je kantoikan die....then, same2 la mghilangkan kesangapan kitorg.....at last,,,,,smue dh stat balik umah,,,,tggal la aku sorg kat medan gopeng 2....



ketike MAS.....bermula la aku jumpa abg long n the others....

ya.. aku dgn dtg lambatnya.. dah la baju kemeja aku cam mamat bangla punya baju.. pastu aku ternampak la BOTAK dgn JONSON. masa tu kita org tergopoh gapah la nak gi dewan balik.. haiz.. dipendekkan cite rambut aku mmg x pendek masa tu.. pastu masa aku tgh jalan2.. ada la sorang mamat ni.. nampak cam macho je.. style la katakan.. dia usha2 je aku.. pastu, tetiba lak dia mintak lighter ngan aku.. adoi, mamat ni nama dia ED.. ya abang long kita.. tp aku pelik ngan dia.. dia smoker , asal x bwk lighter dtg utp.. rupenya2 nya, dia isap rokok dlm tandas ( takut kantoi ngan guard kut ) pastu leh lak tertinggal lighter dlm tandas.. pastu aku pun start kamcing ngan dia start dr aritu.. aku terjumpe MADLI pn sbb rokok...act aku pnah paw mmber die wk2 educamp....masa mula2 aku, ED, SAFWAN , JONSON, AYIE n BOTAK jln2 sama ah gi dewan semua tu kan.. pastu bermula.. terjumpa geng2 yang kebanyakan nye budak2 gelap cam thambi a..antara nye:landak(eM),ayam(majid),solid(aiman),razol(zarul),gen,aleplop n ezul...nak tau bagaimana kitaorang bertemu ? haaa.... kita sambung lain kali pulak la.. the making of BUJANG HINE... PART II.. yezzaaa...

No comments: