Sunday, November 30, 2008

pErNah goOgLe BujAng hiNE??

korang pernah google nme bujang hine??

tgok la,, ini hasil en izuLfathi dalam menyelam ke dalam website,,,,n hampir2 sesat..

seperti yg tertera digambar ini,, inilah gambar bujang hina generasi awal,, asal usul dyorg dr ansara... haw3,, bdak2 maktb kut,, blom google bwah name sbp lg,, dak2 sbp kompem lg kacak n lg stail..

trime kasih kepade en zulkarnain(ansara),, kerana mngupload gambo ni,, n berjaya ditemui kami,,

retro glew gambo neyh,, hahaha,,,agak2 la,, generasi tyme zman dinosour,, camne lak rupe dy?? cukop 17 arn,, hahaha,, nmpak x yg pling kacak dlam gambo tuh,, aku2,, aku lah tu,, puat,, hahaha.. perasan x seorg mamat yg ade bintik itam kt idung tuh,, ha,, tu,tu,, bkan kesilapan gambo eh,, tu mcam lepop a tu,, kre lepop nyer generasi emas?? yg berdiri kat sebelah piramid tu,, nmpak cam stail kan?? diri sensorg,, tu lah lam,, bkan ape,, dy lambat sgat,, xsempat nak join wat piramid,, nmpak x mamat kat bwah tu,, yg mcam tgah mkan pasir?? tu bkan mkan pasir,, tu izul tuh,,hehehe.. mnusia yg bersweater kuning tuh?? yg cam mude2 skit tuh???mcam mnusia pling muda dlam gambo neyh.. haa... spe lg,,, didit la,, tu..tu..tu... mnusia rmbut jrang2 tuh,, mcam botak2 skit,, em la tu.. korg pasan x bdak yg bwat line bwah piramid tuh,, yg x pakai baju,, yg hampir nak tengelam tu, botak la tuh...hahaha,,apasal dy hampir tngelam?? tu sebab,, kat atas dy ade mnusia pling beso+berat...atas skali,, sje pakai jaket beso,, nak cover badan,,Gen!! keh3,, lagi2,, yg duk belah2 kanan tu,, kat belah cahaye tuh,, geng2 yg memerlukan cahaya la tuh,, maklum lah,, zaman dulu mne ade flash kat kamera,, kne cari angle baek pnye,, geng2 tersebut adelah,, Aiman,, razol,, madli,, meor,, johnsen,,(em pun ade gak kat c2),, ak ngan sapwan cerah skit k?har3.. tu2,, mnusia yg kat tgah bermuka kaku tu,, aah,, spe lagi,,Addy la.. ayie.. mne ayie?? ko pilih la memane ayie.. oh2,, aku dh prasan,, tu ha,, yg tu,, mamat yg kembang semacam tgn dy,, ayie la tu,, ktiak sakit.. keh3,, ed.. tgok la tu,, yg kat tgah.. yg muke tua2 sikit tu.. kat tgah tu,, baju kunig,, dy la tu.. mamat sebelah didit tu,, yg posing baek tuh,, sapwan la tuh,, tyme tuh,, rmbut x panjang lg,, x mcam skunk,, dh mcam artis dah,, haha..



k2.. sambong stadi prinsip ekonomi,, mse dah suntuk neyh,, adesh,,,

8 comments:

khazaidi kamaruddin said...

hahaha. lwak nak mampus.. tapi cam kebetulan.. baik korang check, mana dorang pergi.. mungkinkah dorang hilang ke dunia lain.. pastuh, korang dimunculkan dan bersatu... haaa... korang ni sebenarnya pernah jumpa kot dulu.. cuma, tak ingat kot... bley wat citer nii..

Bujang Hine said...

menong nye eddy...tp aku ske gmbr nie...yeh...marilah kita menuju kejayaan...yeh

Bujang Hine said...

emmm...gmbr nie pn ada 17 org la...nmpknye btul ape eddy ckp tue...haha

khazaidi kamaruddin said...

maka bermulanya the chronicle of bujang hine - tapi poyo version.. aah, kalo korang teliti, tengok leklok pada gambar tu, gambaran muka dan gaya hampir sama ngan korang. isyhhh.... apakah mulut aku masin? hahahaahha..

Bujang Hine said...

wuyohh..cm stail jek teori 2..haha...da la mamat bj kuning kat ats 2 mmg sma cm didit..so mmg ktorg da dtkdirkn bsma la kn..hua3...

shuhaidi said...

ade persamaan ke??...
agak2 la wei....
aku x nmpak pn part maner yg same....
yg 4 sure aku lg nsem dari mamat tue...

LepLop said...

aku pon ensem gak

haha

-eD- said...

aku paling ensem!!!