Tuesday, November 25, 2008

dari aku yg ngah hepi di umah...

asslkm wbt kepada sume bujang hine....pape pn, sblm memulakan bicare, aku ingin mention sekali lg betapa bahagia nye aku di umah...makan free...sedap lak tue...tgk astro je 24/7...pastu layan dota kalo bosan...pastu layan tenet yg super laju...pastu lg layan heroes...boleh tido lmbt2 tanpa rasa bersalah...urm bab tido2 nie, aku rasa kita equal kot...krg pn bkn rase bersalah tido lmbt2...

erm....pasal em...aku da baca kn alfatihah td...sian ko em...da la x ensem...muke jd mcm tue lak...n satu aku x puas ati, nape bg laptop tue kt lam??bg r kt aku ke...didit ke...atau puek...atau pn madli...sian ktrg...lam kalo nk beli laptop baru jenama vaio pn xde hal...ktrg nk beli yg second hand harge 300 pn xleh...so aku arap ko pikir2 kn semula keputusan ko tue...

bt botak, madli, safwan, izul,lam,man,n sume yg men dota, jgn jeles erk...blueserver da recon blk...yeh...maen dota giler babi smooth...msk2 sure ada game...x cam kt utp tue..

bt didit lak, da jmp enset ko ke blum???aku nk bgtau kakak aku hadiahkn aku satu enset...enset sebijik cam ko (except screen dia clear, n xde lambang yamaha)...nnt jgn ckp aku amik ko nye lak k... aritu aku takut nk accept takut aku jd mangsa tuduhan mencuri lak...haha...anyway xde pencuri d kalangan bujang hine k...

lastly, d most important thing...study btul2 k...prove we r d best...x terlmbt lg nye...nk seribu daya, x nk seribu dalih...k la sume...aku syg krg...nnt kita enjoy bercuti k...iAllah...semoga krg success dlm exam nie...bujanghine-one for all,all for one!!!

challo...

No comments: