Wednesday, November 5, 2008

-ezl- punyer Post (Mesti Bace!)

"setalah sekian lama"

eh? terperli aliplop poolak....sory2

ok sbnarnyer arini pukul 10.30 tadi aku dah tewas (tido) dah sebenarnyer....

memule igt nak study chem...alih2 tertido kt katil aku yg masyuk tu..

pastu bangun2 aku igt kan dlm kol 12 lebeh a kan...

skali gua usyar henpon,

YA AMPUN!! pukol 2 pagi dah ni dong!

dgn tenang aku amik henpon cek la 7 new msges yg ade tu...salah satu nyer dari Ayie Si Sengal Comel

die kate blog BUJANG HINE dah publish!

yahoo...soo aku amik langkah terawal untok jadi batak dgn blog ni.....


ok here are some details regarding me....


-Wan Izzul Fathi Bin Hamdan-
-PE-
-Bilik aku ade 3 dah skang ni (v1c-007, v2e-207, dan v2d-211)-

pencapaian2 aku di UTP:

-Pemenang anugerah rambot paling rosak di UTP selame 2 semester berturut turut-

-Setiausaha KPSM (Kelab Pergi Salam Malam2)-

-Founder KKK (Kelab Kurus Kering)-

-Presiden KPSBP (Kelab Paling Susah Bangun Pagi)-

-Menang gelaran MTP dalam Bola Sepak (Most Tersadung Player)-

-Juare Bertahan acare Lemas dalam Swimming Pool-

-2nd Runner Up pelajar paling malas buat assignment-

-Presiden KTSBBDL (Kelab Tak Sepandai Budak Budak Dean's List)-

-Paling Hebat dalam acare Pelok Gen Sampai Kurus (gen huggable fyi)-

-Kalah teruk dalam Pertandingan KSSPL (Kentut Senyap Senyap Pastu Lari)(gen juare bertahan)-

-Pemuda Termuda Tahun 1990-

-o2 jammers-

-Gelaran SuperMalas diiktiraf oleh Abg Thai-

tu jelah..malas nak bangge2 dgn pencapaian ni....hehe


p/s: LONG LIVE BUJANG HINE!

p/ss: Sayang Ayie! thx 4 d blog...

p/sss: Majid mane dong?

p/ssss: Chem nnt masing2 jgn lupe bawak toyol

No comments: