Wednesday, November 5, 2008

This is Puat PosT

hahaha....


name family kita jadi bujang hine~,,,

padahal aku sorg jew yg bujang,,,,

aliplop skali,, kut...

hahahahaah...


yg len sumer dh duk berkapel,, har3....



ciss,,, hina lah aku.... anyway thanx kat ayie,, da founders...


btw,, name saye en Puat,, saye ade blog gak,, http://chreet.blogspot.com.. lme x update coz internet sucks,,
hahahahahaah.... kat sney pun xley nak taip2 lawa2,,, xpela,, nnt aku akan edit bile internet dh stop sucking,,,

n apabila biler panzer dh stop blas dendam kat ktorg,,, hahahaha....


berkaitan ngan jawatan aku tuh,, ape ar ED...


kantoi la aku slalo hack website,,,

diam2 sudeyh,,,

penat ak skor low marks tyme programming =P...


sHit... dh kantoi~

1 comment:

Bujang Hine said...

urm...stakat hack folder lock dlm laptop aku pe brg...sp da tau pasword...tue bkn hacking kot@!!