Friday, November 14, 2008

the making of bujang hine PART 2

sori ckit lambat smbg....
internet sux...a little bit....hahahaha...
now, let's continue....

ketika MAS (Minggu Aluan Siswa) yg ntah pape....

aku ingat lagi...aku,botak,ed,safwan ngn ayie kot dh stat lpak same....jln2 pn skali....aku jmpa grup dak2 maktab nie kat IRC.....kat tmpat ade tv 2....yg bajet special sgt,,,,hahahaha....kitorg juz nk lpak2 j kat sane....tb2 ade grup dak maktab nie dtg....sembang pe ntah ps2....then, botak ade wat lawak b4 diorg blah....tv kat c2 gune wireless jek....xyah remote2...hahahaha...pe ke bngong 2....aku pn tros dpt tw yg grup nie bley ngam ngn kitorg.....

ps2 kitorg jumpe lg dak2 nie kat main hall.....wk2 tu x silap aku biler nk select sape kene jadi penghulu ngn penghuluwati.....kitorg pn lpak same2....bwat lawak la...mmg bising la.....dorg mmg best.....kitorg vote pn tuk org yg same gak....at the end....anep jd penghulu....n ade minah nie yg bajet leader volunteer nk jd penghuluwati....sape ntah name minah 2....die ingat bley feymes biler jd pnguluwati agak nye....bley blah la wei!!!....hahahaha....biler dh sampai bilik aku ngn ed...(act rumate aku bukan ed...tp kitorg tukar atas sbb2 tertentu)....bru la aku tw yg ade antare dak2 maktab 2 dok dkt ngn bilik aku.....dpan je kot bilik die....esok nye....kitorg lawan sape yg bgun pagi lbh awal....shit!!...diorg mng...mmg la diorg mng...ed wk2 tu mmg payah giler nk bgun....siap faci wat qiamulail pn die dh state awal2 dh die xnk g...so sbagai rumate yg brtanggung jawab kene la temankn die...hahahaha....and the next2 day nye,...kitorg pn dh stat tgor2 antare 1 same laen....bilik diorg pn dh jadi tmpat lpak.....

pas2....ade la dak2 grup maktab muadzam shah join....antare nye...gen c gemok,ezl c pelik,leplop c mat mate stim.....hahahaha.....madli pn dh stat join dh wk2 2 tuk lpak n isap rokok skali....mule2 cm nyemak je die nie....asek2 pau rokok aku je....muke dh la cm alim....(awal2 je g masjid)...hahahaha...but the end die still join kitorg....rmai lg spatut nye yg join lpak ngn kitorg...cth nye cepok R.I.P, akmal R.I.P, don R.I.P...tp diorg dh blah dari utp atas sbb tertentu...

act...byk sbb nape kitorg bley kenal....maybe sbb jodoh Allah yg menemukan kite...cewah...hahahaha....

p/s : maybe ade ckit pary yg aku x citer.....ingat sng ke nk recall balik....hahahaha...so sape2 yg x masuk dlm citer nie jgn nanges plak....hehehe....

No comments: