Thursday, November 13, 2008

demam exam da bermula

nape kaler hijau??waaa...aku pn pening nape aku letak kaler hijau...
miggu depan da start study week utk ktrg(budak2 foundation)....tp utk aku, aku da start exam pn...pening2...erm, but for da sake of making a gud bench mark for my brothers, i need to study hard kot(study hard ke??)...entah r...


nie wish aku dpt dari bebudak nie...waaa...terharu aku...tp aku cam x setuju ngan quote bwh tue..
"no matter what dont give up"..
sure la aku x give up kalo aku reti bt...tp kalo da x reti bt cmne??sure2 aku tglkn soklan tue..
semak je aku bazir masa fikirkn...erm...esk (14/111/08) aku ada paper thermo n luse ada paper
itpg...
wtf...itpg??introduction to petroleum geoscience...
subject paling aku x ske...kene hafal batu yg sengal tue...pastu kene tau dip angle, dipping, bedding, n sbginye...huh...susah2...utk lam,ad,em,madli, leplop n izul...
ready la ye nnt krg kene amik subjek nie...susah...

k la kawan2...aku mau tido...aku da dgr azan nie...trus rase ngantuk...aku cube sedaya upaya nie x tido...kalo didit, biler dgr azan subuh dia trus ngantuk n tido...pujukn syaitan yg irresistable dia kata...haha...klaka rumate aku nie...k la...itu saje utk post kali nie...
jmp lagi di post laen kali...challooo



No comments: