Saturday, November 14, 2009

WHAT THE EFF!

Tadi aku maen2 facebook.. pastu ushar2 la gmbar2 budak2 kelas aku kan..

skali...

aku jumpe sesuatu..

sesuatu yang amat menakutkan!

amat.. amat... ish! tak tenteram bile menengoknya...

adekah.....

ini....

GEN???

MUSTAHILLLLLLLLLL



INI TAK MUNGKIN BERLAKUUUUUUUU
TIDAKKKKKKKKKKKKKKKK!!!

lalu aku pon cube menenangkan diri
dengan merenung gambar ini


sekarang.. aku dah lega...
fuhhh...
what a pic...
tak mau dah aku scroll atas...
cuak beb..
=D


p/s: maaf zahir batin gen.. =P




9 comments:

LepLop said...

Gen kurus dulu
Hahaha..
Gen aku jgn kurus balik tau.
aku lagi suka ko macam ni..
haha

-eD- said...

woooooooooooooooooooo..
GEN!!!kurus nye....woooo....kuruss woooo!!!wooooooooooo...kurus sgt...*tibe2 aku lak blushing*

benjamin said...

naik sem dpn ko tgk ak ek....hahaha...lop ko xnk ak kurus knp??haha...ak taw...ko mst tkut korg sume hlg market kn??haha

LepLop said...

hahahaha..
aku xnak ko kurus nanti aku dah xde bantal dah.. nak jadikan razol sbg bantal da xsempat sebab da ramai booking.. so ko la jadi bantal aku gen.. hahaha

gen.. bukan b4 masuk mrsm ko lagi kurus ke...
pastu masa kat mrsm kan badan ko naik da
rupe2nye kat utp makin menjadi2 lak naiknyee.. hahaha

ko kena masuk kelas menari ni gen

KruteX said...

gen... apa ini semua gen ? bg la aku tips nak jd badan beasr dow.

احمد فضلى said...

this is really WHAT THE EFF

tak tua lg da makin melebar dah, aku bimbang btol la.
hahahahaha~
mcm mana gain sampai camtu?dhsyat kot
aku try dari tadika tak jadi2. DEym

Ayie a.k.a Nyei said...

takutt!!! arghh!!!

naim said...

wat da eff!!!naek kecut bulu roma ak.sies..gen!! ak mule2 tgk ak igt,adobe..skali..its real..watdafak!!! gendowt..do smting..ikot ak ari2 ankat dumbel 300kilo ni..ok?lari2 13 roun utp..sit up,push uap,pop back push back sume laa..ok??c u nexsem..

safwan said...

hahaha..ak rase gen mngandung nie..
ank sape gen???
hahahah...