Monday, November 2, 2009

Kisah Addy






pada 20hb Oct lepas, Addy kena kejar ke hospital.. die pengsan ngan meracau2 time demam.
ni gambar time Addy sakit ni...kesian die.. kitorang sume risau gile.. heboh satu batch kisah addy...rupe2nye,
die kena virus bawaan tikus.. entah hape ntah name virus tu..

la-cupa-cabra?
la-sindah-cafe?
la-sakit-apa?
lep-spiro-sis?
lap-top?
lep-lop?
Aliff Muniff?

ntah tak igt aaa...
tapi yang kitorang tau. virus tu bahaye.. last month ada budak UTP kena case yang sama tapi
meninggal sbb lambat bawak gi hospital.. nasib baek LAM jadik hero.. good job a lam!
ni la gambar hero kite...
pastu kitorang pon ramai2 la budak BH datang lawat adik kitorang ni...
igt kan kitorang je datang.. ramai gile babun datang rupenye... terharu parents addy.. :D


ayie plak jadi clown penghibur parents addy tu.. time kitorang datang tu addy dah sedar.. makin OK .. lega plak rase nye..

siap nak buat peace tu sambil pegang oxygen mask.. bajet ninja agaknye.. haha. kaki tangan die sume bengkak..

tgk..ramai tak ramai datang lawat.. (siot a gambar ni

rotate sory) haa.. didit plak amik kesempatan nak kurik2 plak.. tak paham aku...


skarang addy dah sihat walafiat dah.. alhamdulillah.. ni la gambar die baru2 ni..
semangat gilo.. haha.. tapi riadah takleh nak seberapa sbb still nak heal...
kesimpulan nye... BH sayang ADDY.. betol tak? :D







19 comments:

Unknown said...

betol~~
syg addy~
hahahha
(xde unsur gay k disini)
hahah

tp ak ase
virus tikus 2 ade lg la tggl an kesan sampingan
muke last 2 addy cm epi semcm je lak..
hahahhah

-ezl- said...

sape tukar tuuu..

didit said...

adeeeh...
aku rase time nie aku nk btolkan sluar je la...
ko tw kan zip sluar tue prob ckit...
aiya...malu bai...hahahha

benjamin said...

hahaha...razol...ko *****n ek???hahahha.....btol la...kami syg addy...hehehe....

aD said...

sayang korg jugak^^!!

ps: ezl,gmbr b4 diz censored..nmpk aurat aku tuh,xley2..aku tukar da..hehe...

KruteX said...

haha.. yay gambar aku ada gak dlm.. haha..

-ezl- said...

apak ang cempi.. banyak la aurat2 kau.. kat facebook tuh bersepah gambar ko bogel. hahahaha

naim said...

izol,asal x amek gamba tube tu?? skali nan asal usul tube tu..huhu..

KruteX said...

dit.. ko wat pe tu dit.. aku musykil

muhammad zulhilmi (lam) said...

terima kasih sume....
jap2...
nape letak gambar aku mcm tu dow...
kan mak addy bkk blog...
abh la aku matile matile....
(ape kene ngene aku ngan mak addy??? haaaa... tu kite tatau...)
hahaha....

-eD- said...

bongok...kantoi r korang nk bg nick kt addy...sengal nye mamat terengganu...

pastu lam lak sengal...kantoi da addy bgtau kita mak dia tgk blog nie...hukhuk...LAM LAM...

This msg will be self destructed in 1 hour...Please b carefull...if not ur hair will b s bad s IZZUL's

muhammad zulhilmi (lam) said...

hahaha....
so nak buat mcm mane ni...
nak delete ke???

Unknown said...

mcm ni care nyer nak bermesra ngan mak addy

"macik..AYIE ni..kirim salam kat aisyah ye? mekasih..heehe.."

haa..macam tu..

muhammad zulhilmi (lam) said...

hahahha....
hahahha...
aku sokong ko ayei...

tRax said...

hasomy ka kat tepi addy time dia atas katil tu?

aku igt botak berambut panjang. HAHA

KruteX said...

la ahmad.. hang mabuk ni.. tu hasomy.. ada iras aku ke dr tpi ?

Unknown said...

aah la madli..
serius same..
hahahhaha
botak same ngan hasomy..
hahahha
kne try ni suh dorg duk dkt2 n bwat gaye same2..
hahahha

Unknown said...

yg ni pun aku SANGAT3 SETUJU GAK!!!! SAME MACAM BOTAKKK!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

hasomy hamid said...

eyh..asl same ngan botak..??ape yg same..???hm..???(tgh pk...)


b saya dh gemuk blk...lg gemok dr botak..hu3