Sunday, August 30, 2009

mari jadi bijak

smlm ayie ngn bucang telah pegi seminar budak tak pandai..seminar tu awesome gak ar..pemberi cakap2 tu terel..aku ngn bucang dah pandai..sebab ape aku ngn bucang SAHAJE yg pandai...sebab..

kat parking ade kete bucang je..

yg nek kete tu adelah ayi dan bucang jek..

chansellor yg sunyi pade hari sabtu..


matehari pun baru nak kuar..

pintu pun masih kunci?!

oh..orang tu pun terlambat..

tu pakgad baru nak bukak kunci..attandence sheet yg sepatut tulis atas tangan pun muat..


kan?

sbb tu kitorang je pandai..

7 comments:

PuAt said...

mne sumer org weyh?? xkan tu je kut??

Straight Edge said...

sebenarnya seminar tu hanya dihadiri oleh bucang n ayie je.. siyus.. x tipu...

Ayie a.k.a Nyei said...

kitorang 2 je yg layak menduduki klas tuh..

azrul said...

bapak la~
patut nyer..tuk sper??
sumer en??

Straight Edge said...

hanya utk ayie n bucang..

MaN SoLiD said...

style la korg..
nekkn nma BH..
haha...

addy adnan said...

hahaha..style kn kitorang??

ayie style psl kejut ak g seminar
aku lg style psl bwk ayie g seminar

tp,panel2 tu lg style psl die ckp

"BULLSHIT!!!!"

tyme seminar tu..
da r kitorg dua org je yg dtg..haih~~