Monday, February 23, 2009

Selipar



msuk ari ni..da 4 ari puet ilang selipar..aku sngat simpati ngn dier..

"sape pinjam selipar aku?!..aku nk kuar (salam corner) pn x boleh!!"
desus puet..keliru dan tidak tenteram..dia dilanda kemurungan..
aku sgt kesian time 2..tp malas nk layan..korg tau la puet..

2 hari kmudian.."ade nmpk slipar aku x? kaler biru..mcm slipar jepon tp x jepon pn.." puet bertanye kpd razol..
ksian bertambah2 lg..selipar puet x dipulangkan..

ni bkn kes 1..tp da bnyk da..ari 2 ed cari slipar dier..x jumpe gak..ksian ed..

so pasni..sape2 yg pkai slipar org laen..
amek air smyg ke..
g bsuh mangkuk ke..
g bilik sebelah2 ke..
pulangkan la blk...

kite sume pn tau..v1c mmg ramai pengunjung dan pendatang tak asing..datang memakai kasut..sbb blk dr klas..so bile memakai selipar 2 jd perkara biase r..masalah dier skng 1 je..x pulang blk or bwk blk slipar tu ke bilik sndiri..so jgn la wat lg..kesian puet dowh..aku sedih gile skang ni..tgh tulis ni teringat je kt puet ilang slipar..nanges2 ni..isk3...

ps-pulangkan selipar itu..

-ayie-

1 comment:

incik -ezl- said...

ok ok... aku mengaku... aku lah pelanggan tetap selipar madli... walaupun tuan punye selipar tu depan mate je.. aku tetap tibai selipar beliau... wakaka.... di sini saye ingin memohon ampun kepada tuan punye seliper crocs, encik madli dan keluarga, serta kepada sesiapa yg terlibat secare langsung atau tidak langsung ye.. sekian haraf mahaf...


yg benar2 tibai selipar,
-ezl-



DISAHKAN OLEH,
Yang Benar Benar Pakar Tibai Selipar,
gen -odm-