Tuesday, February 3, 2009

Pasal Trip.. Leplop Nak Bagi Cadangan..

OK..

aku bole bantu korang nak bile n kat mane tempat trip kite tu...

nanti..

aku akan check arah angin...

aku check keadaan awan..

kalu awan gelap tu bagus tu untuk kite...

memang cuaca memihak kat kite r...

ok..

bile aku da dapat ramalkan pe yg tjadi nanti...

aku akan gtaw korang..

hm..

pasal transport lak..

korang jgn riso..

nanti aku bawak korang..

korang sume bole duduk atas aku n bawak korang..

tapi aku harap korang x gayat r sebab aku akan lompat dari pokok ke pokok..

ok..

pasal keselamatan lak..

yg tu pon korang xperlu riso..

aku ade kungfu..

so.. aku bole protect korang..

huhuh..

ha...

pasal makanan lak...

korang lagi lagi lagi r x perlu riso..

aku banyak stok beras..

hasil aku belasah jepun dlu..

fishball manis pon byk sebab ed, em n askar2 aku bagi kat aku..

aku ade simpan lagi...

jgn riso r..

minuman pon ade..

aku bawak bini aku xiao qiao nanti..

dia pandai wat teh..

dia cakap kite x perlu gopoh mase minum air tea yg dia wat tu..

kite kene feel air tu..

aromanye..

bini aku penah bagitaw...

didihan air ni ade 3 tahap..

nanti aku cite kat korang nanti..

heheeheh





P/s : kepada ed.. em.. nanti tlg sediakan 20 buah kapal utk aku.. aku nak gi dapatkan 100 000 panah ni... letak scarecrow taw kat kapal tu..

3 comments:

Bujang Hine said...

babun la leplop..sume muviee kite tgk, sume ko nk jadi...
klu camtu pasnie kite tgk je la cite pasal bapok2 siam...
hahaha...
klu tu pon ko nk jadi x tau la...
tp sesuai la skit ngan ko...
hahaha....

Fuad said...

aish!!..


alip dh tersesat dlam dunia khayalan...

sme cam membe dy la,,

aida,,,

lpas ney,, alip pun dpat balak nme enryque,,

(dak2 muadzam,, ak x berniat nak kutuk aida eh,, dy mmg cun,,:D)

tlong slamat kan alip weyh!!

ksian adik ipar aku sorg neyh,,


an an an an an an!!!

LepLop said...

woit!

membe aku 2 mane sesat r..

xelok tul ko ni puet..

huhu