Friday, April 3, 2009

tarkajut

mungkin ini plagiarism...



satu pagi,, aku pg bilik v1c007...
mungkin untuk dota,, munkin untuk buat sesuatu..

tp,,, aku terkejut,,,
slalu nyer,,, kat blik jemes sebon 007 ney,, pepagi,, bnyak mayat bergelimpang,,,
pagi ney,, kosong je,,, cme tggal sorg membe aku sorg ney je,,, tgah mngadap komputer encik lam,,,

muke dy monyok,, xkeruan,, n tgah ngadap komp tu,,

aku tye,,

"pehal ko ney *****?? muke cam sembelit 14 hari je???"

dy pun jawab,,

"aku xpat konek la,,, dr tk aku nk konek,,, xdpat2..."

WTF?? membe aku ney gay ke pe?? tak tau lak aku dy cmney,,
aku dgan perasaan takut,,, try nak bla dri bilik trsebut,,,

tp takut ape lak dy kata,, ksian lak, aku pun duduk kat atas katil,,
aku tye dye,,
"ko nak wat pe dgan konek?"

dy pun jawab..
"nak surf tenet la.... ney nak msuk bnet pun xley,,,, puki tul"



..................................


connect la... bkan konek,,, demn...

No comments: