Sunday, December 21, 2008

Weh.. aku (leplop) ngan M xdapat g tioman

weh..
kitorang mintak maaf
kitorang xdpt join korang gi tioman (kalu jadi)
sebab....
hisy..
aku x sanggup luahkannye..
aku sebenarnye nak suwo m gtaw..
tapi m xnak..
m da makin lemah skang..
kitorang xdpt g tioman sebab..
sebab...

hm...

korang pon tau kan aku ngan m xley kene cahaya matahari..

sebab nanti korang nampak byk diamond kat badan kitorang,,

lagipon kat tioman tu angin kuat sgt..

kitorang takut kitorang sentiasa dibelenggu ngn ketagihan kat situ..

ye r..

bile angin kuat..

kitorang dapat hidu darah..

kalu x darah.. sos pon bole jadi..

so..

kitorang xnak la nyusahkan korang beli byk2 sos..

abis la duit korang...


hm..

camni la..

ape kate aku ngan m ulang alik je kat tioman tu..

so kitorang datang waktu malam je r..

ala..

lagipun sekejap je pejalanan dari umah aku ke tioman tu..


bape saat je entah..

bile da nak siang..

kitorang blah r..

k...


ha.. ni aku nak gtaw korang..


malam ni aku nak ajak men besbol..

datang padang utp malam ni kul 9 tepat xley lmbt..

lagipun utp ngn umah masing2 dekat je kan..

or korang nak aku amik!?

xde hal la..

bule...


ok!

nanti aku datang umah stiap orang ASAFP eh..

ok!

chow!

2 comments:

احمد فضلى said...

cam c***i

-eD- said...

bukan ko ngan em je ader prob tue...aku skali...