Monday, April 26, 2010

I AM SORRY

i appreciate evrything we had done together
evry single memories
each n evry single stuff

yet

still in the end
i ve worried lots of ppl
neglecting the good life i ve had
n such

my name is Adnan
aka Addy

declaring
i'm no longer one of your bros

be good
n so long
may u all hav a gud life ahead
thnx a lot

regards,
BH-buch

7 comments:

Ayie a.k.a Nyei said...

dengan ini aku mengumumkan tertubuh nyer satu lagi cabang BH selain BHnita iaitu
*drumroll*

BH-ANGKAT!!

dikepalai oleh bucang,
disertai oleh hariz, asai dan acoi..adik ed juge mungkin?

hahahahaaha..

Wan Izzul Fathi said...

hahaha... BH-angkat.. baek takyah kuar BH gitu.. lol..
tapi kalau ade, aku sokong ade hariz asai ngan acoi and adik ed. LOL

p/s: BHs never take an issue seriously..tho its serious as hell.. haha..no worries la buch.

LepLop said...

hahaa.. ayie punye idea x bes! hahaha
apsal ko nak kuar bucang?
parents ko pindah sini eh
hehe

-eD- said...

OMG.....wut is this???bucang....wait me in ur room k today....bgn2 dpt berita nie...tekanan2.

Yang Gembira said...

bagus la hang nak berubah ....

beza kita dgn malaikat cuma ..
kita diberi pilihan ....
sama ada hang nak terus lagha ..
atau bersama dgn orang-orang yg baik

hang x rugi pape pon ..
kalo hang tinggalkan orang-orang
yang x bawak hang ke arah Allah ...

bagus la sedar cepat...
"Better now, than regret it later on"

Anonymous said...

kepada yang gembira,

aku macam pelik la dengan ko ni... sila jawab soalan2 aku:

a) ape yang ko tak puas hati dengan BH ni? aku rasa sebab ko tak terpilih jadi ahli diorg kot.. atau sebab ko takde frindship sestrong cam BH? jeles ek???

b) ko ni baik sangat ke sampai nak kata org lain lagha?

Anonymous said...

perluke tinggalkan kawan kalau nak berubah?
patutnye bawak diorg sekali kalau bende tu baik? kan kan?