Thursday, December 31, 2009

MARI PULANG UNTUK BLAJAR~~

xlame gi UTP kesygan kite akn dibuka..(utp tu bukan prmpuan k, so xpe klu dibuke) nie gmbar nye..

jadi ak telah mmbuat beberape plan untuk mngelak kan penyakit OTAK TERKEJUT SEPARA BODOH aka SINDROME DOWN(xbape sure ejaan die, bunyi cam sedap je)..

plan nie patut di jalan kan sbb korg bayangkan, kite balek 24 jan 2010(ahad)..tibe2 esok trus lecture..haaaaa, ape jadi kat otak korg yg da lame xpkai tu..sure meleleh cair or berderai seribu..

jadi utk mngelak kan side effect yg amt menakut kan nie..ak mncadangkan kite balek utp smnggu awl..iaitu 18 or 19 jan 2010 bersamaan ari selase or rabu..

plan2 yg dirancang sprti, makan angin di penang..minum angin di penang..n tido angin di penang..(sbrang aktiviti tmbahan yg xde kena mngena dgn angin turut leh ditambah)





sape2 yg berminat leh r mmberi komen utk join, n sape2 yg ade keta lagi la digalakkan join..
sekain, tQ..

12 comments:

KruteX said...

Haa.. idea ini amat berkesan sebab aku pun balik awal sebab ikut LAM..

seminggu awal tu bgus sebenarnya sebab duk umah lamo2 pun apo gunonyo. Bosan mangat jugok. dok gitu ? Aku pung kena la balik awal sebab nok beki (baiki) loghat ganu aku ni jd asal mula .. kang aku cakap ekgi auk mg dok fahang lok.. payoh ekgi.. ke guane ?

KruteX said...

Kalau aku tersembu loghat ganu ekgi mase awal2 sem jgn suke ah.. haa doh dkt 2 bulang ckp ganu.. belit gop lidoh2 nok betul.. haha ( sesapa plukan translation blh request dr izl or aku.. ) lol

safwan said...

bahase makhluk asing mane nie ko merepek...
erm, ok skng yg nk ikot:
-didit
-aku
-botak

sape yg nak ikot gi, sila gi tau kt sini k..

KruteX said...

correction ..
if ada aku tu bermakna ada lah lam,
dan dgn adanya lam maka adalah kete dia.. haha..

-ezl- said...

aku balik ngan darah daging aku leplop.. so meh aku update kan list.. and ayie maybe balik awal gak..

-didit
-safwan
-botak
-ezul
-leplop
-ayie (maybe)

KruteX said...

EZL !!!!!!!

add la LAM sekali.. kenapa bla tba ada nama LAM je.. korang akan jd slow??

haha

safwan said...

update2

-didit
-safwan
-botak
-izol
-leplop
-ayie(mybe)








-lam
(tibe2 kepale ak lmbat brfikir lak..haha)

-ezl- said...

ok2 aku update.

-didit
-safwan
-botak
-ezul
-leplop
-ayie (maybe)
-lam
-madli (maybe)

SoLiD said...

aku pn mybe gak..
tgk keadaan cne..
huhu...

KruteX said...

ala man , apa maybe2 lak.. time ni la nak lagho b4 kelas start..

hehe even kelas da start pun kita lagho.. jom a balik awal

didit said...

aku rase la kan...
puet pon kne balik awal gak...
die ade event...
tp xtw la die nk follow ke x...
aku mls nk contact takot segamat xde line jek...
heehhehe...

-eD- said...

wei...aku konfom ikot...LAM!!!!!!nk tmpg blk...aku kene n dipakse blk awal TT...