Monday, January 26, 2009

kEbenAraN..

aku terkejut,, bile leplop,, post gmbar dy sblah Ip man,,


aku x ingat lak,, pnah amik gambo ngan leplop,,,,


hmm,, ney yg bwat aku rase nak bkak rahsia ney,, sorry didit,, ak xley pendam lagi,,


aku tpakse crita gak,,


aliplop,, cbe ko skrol kebawah,, ko tgok gambo kat bawah.. yg cover mag friends tu,, yg amik tyme besday aiman,,



korg ingat x,, aku ngan didit dtg lambat?? kitorg dua2 pakai baju melayu lengkap,,



ney la rahsia nyer neyh,, kitorg bru balik dr perhimpunan wushu,,


kitorg la ip man (d i dit+puat =ip man),,kitorg gilir2 pegang identity ip man,,(jadual last sem sgat sibuk!!)




gambo kat atas ney,, medalion kitorg,, tande kitorg adelah ip man,, ney la bukti yg sahih,, kitorg gilir2 pgang medalion neyh,,,

korg ingat x,, ble kita sesama kuar memalam g salam,, aku ngan didit slalo kuarkan keledek dr poket,, ntuk share sesama,, hmm.. kitorg kerja keras ntuk korg,, tiap kali cangkul arang je,, tringat kat korg,,





sori alep,, klu pengakuan ney bwat ko kecewa,, harap ko trime seadanye eh,, kite still kawan arn?? klu ko nak,, kitorg bley ajar 2-3 skill,, xde hal pnyer,,




p/s: xley post bnyak2,, many thing to catch in SARAWAK~

1 comment:

LepLop said...

hehehe..

puet2..

xpe r puet..

aku bagi ko peganga identiti sebenar aku wat sementara waktu wlaupun kungfu ko masih lemah lagi..

hehe